Mokymuose įgytos žinios pritaikomos praktiškai

Spausdinti

Rajono kultūros ir švietimo skyrius 2013 metų rugpjūčio – gruodžio mėnesiais  rajono mokyklų vadovams organizavo 10 dienų trukmės mokymus. Mokymai vykdyti projekto „Regioninių švietimo valdymo informacinių sistemų plėtra ir švietimo politikos analizės specialistų kompetencijos tobulinimas (II etapas )“, finansuojamo Europos socialinio fondo lėšomis. Mokyklų vadovai analizavo švietimo politiką, stebėseną ir vertinimą, gilino sprendimų kūrimo, pristatymų rengimo bei darbo su Regionine švietimo valdymo informacine sistema įgūdžius. Dirbdami komandose identifikavo Kupiškio rajono švietimo tobulintinas sritis, analizavo savivaldybės tikslus ir specifiką, formulavo problemas ir nustatė alternatyvas, kūrė sprendimų įgyvendinimo planus. Dvi užsiėmimų dienos vyko kartu su Biržų rajono švietimo įstaigų vadovais. Įdomu buvo tai, kad pagal Kupiškio rajono vadovų suformuluotasdvi aktualiausias  problemas, biržiečiai turėjo mūsų rajono švietimiečiams parengti sprendimų planą, o pagal Biržų švietimo vadovų suformuluotas dviproblemas  sprendimų planą  rengė Kupiškio savivaldybės švietimo įstaigų vadovai.


Kaip vieną iš didžiausių iššūkių Kupiškio rajono švietimo vadovai rinkosi Ugdymo įstaigos ir šeimos ryšio stiprinimą. Mokyklos ir kiekvieno bendruomenės nario sėkmę gali užtikrinti tik bendras pedagoginės bendruomenės, tėvų ir mokinių darbas. Į klausimą, kaip gerinti mokyklos ir šeimos bendradarbiavimą – vienareikšmio atsakymo nėra. Tai apspendžia ir mokyklos kultūra, vertybių sistema, tradicijos. Tačiau visuomet lieka aktualus tėvų į mokyklos veiklą įtraukimo klausimas, inovatyvios  bendradarbiavimo veiklos paieškos. Tuo tikslu ŠepetosAlmos Adamkienės pagrindinė mokykla apsisprendė rašyti paraišką dalyvauti projekte „T – klasė“ ir gavo finansavimą numatytoms veikloms įgyvendinti. Projekto įgyvendinimo veiklose dalyvauja septyni  mokytojai ir septyni tėvai. Šių metų balandžio 29 dieną į  pirmąjį seminarą „Pedagogų ir mokymosi visą gyvenimą administracijos darbuotojų profesinis Mokymuose įgytos žinios pritaikomos praktiškai

švietimo valdymo informacinių sistemų plėtra ir švietimo politikos analizės specialistų kompetencijos tobulinimas (II etapas )“, finansuojamo Europos socialinio fondo lėšomis. Mokyklų vadovai analizavo švietimo politiką, stebėseną ir vertinimą, gilino sprendimų kūrimo, pristatymų rengimo bei darbo su Regionine švietimo valdymo informacine sistema įgūdžius. Dirbdami komandose identifikavo Kupiškio rajono švietimo tobulintinas sritis, analizavo savivaldybės tikslus ir specifiką, formulavo problemas ir nustatė alternatyvas, kūrė sprendimų įgyvendinimo planus. Dvi užsiėmimų dienos vyko kartu su Biržų rajono švietimo įstaigų vadovais. Įdomu buvo tai, kad pagal Kupiškio rajono vadovų suformuluotasdvi aktualiausias  problemas, biržiečiai turėjo mūsų rajono švietimiečiams parengti sprendimų planą, o pagal Biržų švietimo vadovų suformuluotas dviproblemas  sprendimų planą  rengė Kupiškio savivaldybės švietimo įstaigų vadovai.


Kaip vieną iš didžiausių iššūkių Kupiškio rajono švietimo vadovai rinkosi Ugdymo įstaigos ir šeimos ryšio stiprinimą. Mokyklos ir kiekvieno bendruomenės nario sėkmę gali užtikrinti tik bendras pedagoginės bendruomenės, tėvų ir mokinių darbas. Į klausimą, kaip gerinti mokyklos ir šeimos bendradarbiavimą – vienareikšmio

 

visuomet lieka aktualus tėvų į mokyklos veiklą įtraukimo klausimas, inovatyvios  bendradarbiavimo veiklos paieškos. Tuo tikslu ŠepetosAlmos Adamkienės pagrindinė mokykla apsisprendė rašyti paraišką dalyvauti projekte „T – klasė“ ir gavo finansavimą numatytoms veikloms įgyvendinti. Projekto 

 
Komentaras
Vardas:
El. paštas:
Komentuoti:
Apsaugos kodas:

Komentarų nėra